Darmowa dostawa od 199 zł
TodoDomu.pl

REKLAMACJE



Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem:

  • poczty elektronicznej na adres: sklep@tododomu.pl lub
  • pisemnie na adres: Todo Michał Miłosz, ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy.

W powyższym zgłoszeniu należy podać jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, takich jak rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości, zdjęcia wady, dane kontaktowe.

Zgłaszanie uszkodzeń wynikających z transportu przesyłki musi nastąpić niezwłocznie po odbiorze towaru, najlepiej w obecności kuriera poprzez sporządzenie protokołu szkody, jednak nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od odebrania przesyłki.

Zgłaszanie reklamacji ilościowych musi nastąpić niezwłocznie po odbiorze przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych.

Do złożonej reklamacji ustosunkujemy w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kosztami dostawy reklamowanego Produktu.

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Kontynuuj zakupy