REKLAMACJE
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: sklep@tododomu.pl lub
- pisemnie na adres: Todo Michał Miłosz, ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy.
W powyższym zgłoszeniu należy podać jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, takich jak rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości, zdjęcia wady, dane kontaktowe.
Zgłaszanie uszkodzeń wynikających z transportu przesyłki musi nastąpić niezwłocznie po odbiorze towaru, najlepiej w obecności kuriera poprzez sporządzenie protokołu szkody, jednak nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od odebrania przesyłki.
Zgłaszanie reklamacji ilościowych musi nastąpić niezwłocznie po odbiorze przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych.
Do złożonej reklamacji ustosunkujemy w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kosztami dostawy reklamowanego Produktu.